«Պարզաբանում» խորագրում ներկայացնում ենք որոշ փաստեր Digital News Report 2017 հետազոտությունից, որը պատրաստել է Reuters-ի Լրագրության հետազոտության ինստիտուտը:
1. Օգտատերերի 36%-ը սոցցանցերում տեսնում են նորություններն այն աղբյուրներից, որոնք նրանք, որպես կանոն, չեն կարդում:
2. Օգտատերերի 40%-ը հաստատել են, որ տեսնում են նորություններ, որոնք իրենց չեն հետաքրքրում:
3. Սոցցանցերի օգտատերը շաբաթվա ընթացքում միջինը կարդում է նորություններ 4,34 աղբյուրներից:
4. Օգտատերերի 18%-ը փոխում են սոցցանցերի կարգավորումները, որպեսզի ավելի քիչ նորություններ տեսնեն օգտատերերից կամ մեդիաներից:
5. Օգտատերերի 17%-ը, ընդհակառակը, փոխում են կարգավորումները, որպեսզի ավելի շատ նորություններ տեսնեն:
6. Ամենաշատ օգտատերերը, որոնք զբաղվում են սոցցանցերում իրենց լրահոսի մանրակրկիտ կարգավորումներով, ԱՄՆ-ում են, ամենաքիչը՝ Ֆինլանդիայում:
7. Աշխարհում օգտատերերի 24%-ը օգտագործում են գովազդի արգելակման ծրագրեր (ad block): 7%-ը դա անում է բջջային սարքերով: Ընդ որում, 43%-ը խոստովանում են, որ պատրաստ են ժամանակավոր անջատել ad block-ը՝ կոնկրետ կայքեր մուտք գործելու համար:
8. Կոնտենտի համար վճարող ամենաշատ օգտատերերը Սկանդինավիայի երկրներում եւ Հոնկոնգում են: Ամենաքիչը՝ Հունաստանում, Չեխիայում, Չիլիում, Մեծ Բրիտանիայում եւ Գերմանիայում:
9. Գերմանիայում հարցվածների 79%-ը ասել են, որ երբեք չեն վճարի նորությունների համար:
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: